Tuesday, September 28, 2010

My hand made stamps :)) / Mano rankų darbo spaudai :))

These are my hand made stamps! I made them from foam. It took some time to cut everything, but they worth it. And they are not the last ones, I will make new in the future :) Hope you like them too ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Čia mano rankų darbo spaudai! Padariau juos iš kieto porolono. Užtuko šiek tiek laiko viską iškarpyti, bet buvo verta. Ir tai ne paskutiniai, ateityje padarysiu naujų :) Tikiuosi, jums jie taip pat patinka ;)



Here is one big motive divided into small pieces and two other stamps.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  
Tai didelis ornamentas padalintas į mažesnes dalis ir kiti du  spaudai.



 

Here is my first trying to stamp with them :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Štai pirmasis bandymas :)

No comments:

Search / IEŠKOKITE