Sunday, August 16, 2009

the first.. / pirmasis..

HELLO! This is the first my announcement in this blog. Why I started to write? Because of my non stopping minds about crafts and crafting. There are so much things which you can to create and to decorate. But also, there are some other things which I would love to share. Hope you`ll have a good time in reading and following my blog.

With love and best wishes,
efauto.
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 SVEIKI! Tai pirmasis mano pranešimas šitame tinkalaraštyje. Kodėl pradėjau rašyti? Dėl savo nesustojančių minčių apie rankdarbius ir rankdarbiavimą. Yra daugybė dalykų, kuriuos galima sukurti ar dekoruoti. Bet taip pat, yra ir kitų dalyku, kuriais norėčiau pasidalinti. Tikiuosi turėsite gerą laiką, skaitydami ir sekdami  mano tinklaraštį.

Su meile ir geriausiais linkėjimais,
efauto.

No comments:

Search / IEŠKOKITE