Wednesday, October 7, 2009

The TULIP® garden ;) / TULPIŲ® sodas :)


All women likes flowers. Some of them likes roses, some of them orchids and so on. But if You ask me, what is my favorite flower, I will answer - TULIP :) Yeah :) But not those tulips, which are growing in real garden, but TULIP® from www.ilovetocreate.com. My garden of those Tulips are growing :) and I`m so happy! I hope one day I will have all kinds of Tulip products and my little garden will be full of wonderful flowers :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Visos moterys mėgsta gėles. Kai kurios mėgsta rožes, kai kurios - orchidėjas ir t.t. Bet jei paklausit, kokios mano megstamiausios gėlės, aš atsakysiu - TULPĖS :) Taip :)) Bet ne tos tulpės, kurios auga tikrame darželyje, bet TULPĖS iš www.ilovetocreate.com. Mano TULPIŲ darželis auga :) Ir aš tokia laiminga! Tikiuosi, kad kada nors turėsiu visų rūšių TULIP produktų ir mano mažytis darželis bus pilnas nuostabių gėlių :)




No comments:

Search / IEŠKOKITE